Algemene informatie

 

Legitimatie

Wij zijn verplicht u te vragen een wettige identificatie te tonen alvorens de behandeling te beginnen. Dit hangt samen met onze verplichting gebruik te maken van het BSN.

Daarom vragen wij u te tonen:

-       een wettelijk identiteitdocument

-       uw zorgverzekeringpas

Wij danken u voor uw begrip en medewerking.

 

 Verhindering

Bij verhindering dient u minimaal 24 uur (tijdens een werkdag) van te voren de afspraak af te zeggen. Afspraken die niet op tijd zijn afgezegd, kunnen bij u in rekening worden gebracht.

 

Betaling

Als cliënt bent u zelf verantwoordelijk voor de betaling van de ondergane behandelingen. Controleer bij uw verzekering of een behandeling voor vergoeding in aanmerking komt.

Indien u niet voor vergoeding in aanmerking komt, vindt u hier onze particuliere tarieven

 

Klachtregeling

Mocht u, als patiënt, twijfelen aan het handelen of functioneren van uw behandelaar, geef dat eerst aan bij uw behandelaar en informeer indien nodig naar de klachtregeling. Voor vragen kunt u altijd terecht bij de beroepsvereniging (VvOCM).  

Meer informatie over onze klachten en geschillenregeling

Schrijfvaardigheid verbeteren

Beter leren schrijven

Schrijfvaardigheid gaat achteruit Kinderen gaan steeds slechter schrijven. In het AD is te lezen dat de schrijfvaardigheid …

week van de oefentherapie houdingscheck

Week van de oefentherapie 9-15 oktober 2017

Doe een gratis houdingscheck Vaak spreken wij mensen die zich afvragen of zij een goede houding hebben en of zij deze kunnen …

Info filmpje chronische pijn

Pijn begrijpen in minder dan 5 minuten

Het werkingsmechanisme van pijn is nogal complex. Hoe werkt het en wat zijn de gevolgen voor het lichaam en het functioneren? …