Legitimatie
Wij zijn verplicht u te vragen een wettige identificatie te tonen alvorens de behandeling te beginnen. Dit hangt samen met onze verplichting gebruik te maken van het BSN.
Daarom vragen wij u te tonen:
- een wettelijk identiteitdocument
- uw zorgverzekeringpas
Wij danken u voor uw begrip en medewerking.
Verhindering
Bij verhindering dient u minimaal 24 uur (tijdens een werkdag) van te voren de afspraak af te zeggen. Afspraken die niet op tijd zijn afgezegd, kunnen bij u in rekening worden gebracht.
Betaling
Als cliënt bent u zelf verantwoordelijk voor de betaling van de ondergane behandelingen. Controleer bij uw verzekering of een behandeling voor vergoeding in aanmerking komt.
Indien u niet voor vergoeding in aanmerking komt, vindt u hier onze particuliere tarieven
Klachtregeling
Mocht u, als patiënt, twijfelen aan het handelen of functioneren van uw behandelaar, geef dat eerst aan bij uw behandelaar en informeer indien nodig naar de klachtregeling. Voor vragen kunt u altijd terecht bij de beroepsvereniging (VvOCM).
Meer informatie over onze klachten en geschillenregeling