Klachten en geschillenregeling

Naar wie kunt u zich wenden met een klacht?

Klachtenloket Paramedici

Vanaf 1 januari 2017 zijn de regels voor het indienen van een klacht over uw zorgverlener gewijzigd. Als u een klacht heeft over de geleverde zorg door uw zorgverlener kunt u terecht bij het Klachtenloket Paramedici. Via de site van onze praktijk en / of een folder verkrijgbaar in de praktijk bent u geïnformeerd wat u kunt doen als u ontevreden bent over de geleverde zorg. Omdat wij zijn aangesloten bij de Klachten- en geschillenregeling Paramedici geldt de volgende procedure.

De eerste stap voor u is een gesprek aangaan met uw zorgverlener. Het is goed mogelijk dat die niet beseft dat u ontevreden bent en waarover. Er kan sprake zijn van een misverstand. Vaak leidt zo’n gesprek al tot een oplossing.

Het kan zijn dat een gesprek geen of niet voldoende oplossing biedt. Of er is een goede reden om geen gesprek aan te willen gaan. Dan kunt u gebruik maken van de klachtenprocedure. De Klachten- en geschillenregeling Paramedici, biedt u een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Klik hier om naar de website van het klachtenloket paramedici te gaan voor nadere informatie, het meldformulier en uitleg over de procedure. Komt u er niet uit of heeft u nadere vragen, dan is het ook mogelijk om het klachtenloket via de mail of telefonisch te benaderen.

Voor vragen of meer informatie:

info@klachtenloketparamedici.nl

030 310 09 29 (bereikbaar van ma t/m vr 9.00 tot 12.30 uur)

Samen leren fietsen

Leren fietsen is motoriek stimuleren en meters maken!

Om een goede fietser te worden heb je 10.000 uren nodig In een artikel in de ANWB Kampioen (april 2022 (3), 19): Kinderen …

inrichting thuiswerk plek

We mogen weer naar kantoor!

… maar we zullen ook nog een deel vanuit huis blijven werken. Na een hele lange periode met alleen thuiswerken, ziet …

Schrijfvaardigheid verbeteren

Beter leren schrijven

Schrijfvaardigheid gaat achteruit Kinderen gaan steeds slechter schrijven. In het AD is te lezen dat de schrijfvaardigheid …